Path Medical Solutions
Sentiero - вся діагностика слуху в одному приладі
русский украинский Senti - тональна аудіометрія Sentiero - об`єктивна та суб`єктивна діагностика слуху тональна аудіометрія розбірливість мовлення у шумі ігрова аудіометрія затримана викликана отоакустична емісія - скринінг затримана викликана отоакустична емісія - діагностика викликана отоакустична емісія на частоті продукту спотворення - діагностика викликана отоакустична емісія на частоті продукту спотворення - розрахунок порогів слухового сприймання коротколатентні слухові викликані потенціали стаціонарні слухові відповіді - ASSR програмне забезпечення MIRA
pathme.at.ua прилади
  • Senti
  • Sentiero
модулі
  • PTA
  • SUN
  • MAGIC
  • скринінг TEOAE
  • діагностика TEOAE
  • діагностика DPOAE
  • пороги слухового сприймання за допомогою DPOAE
  • КСВП
  • ASSR
  • MIRA
методи
  • аудіометрія
  • отоакустична емісія
  • КСВП
  • ASSR
посилання
  • завантаження
  • про фірму
контакти
головна сторінка > модулі > MAGIC

MAGIC - ігрова аудіометрія від Path Medical Solutions     Ігрова аудіометрія - широко визнаний метод в педіатричній аудіології. Проте методика проведення тесту, при якій дитина повинна бути постійно зосередженою, швидко стомлює її. На відміну від цього тест, заснований на грі з використанням зображень і розрахований на індивідуальний темп випробувань може значно збільшити уважність дитини.

    MAGIC - новий інструмент для проведення тональної порогової аудіометрії в ігровій формі. Дитина сама контролює проведення процедури вимірювання (попросту грає), при цьому уважність дитини значно збільшується.

    Призначення MAGIC - проведення тональної аудіометрії у дітей дошкільного та шкільного віку.

    MAGIC дозволяє проводити аудіометрію на частоті від 250 Гц до 8 кГц. Різні частоти представлені різними тваринами: корова - 250 Гц, ведмідь - 500 Гц, слон - 1 кГц, кіт - 2 кГц, вівця - 3 кГц, миша - 4 кГц, птах - 6 кГц, дельфін - 8 кГц. Кожна тварина представлена в трьох варіантах: "нейтральне" (при натисканні на якого лунає тональний сигнал), "здорове" (натиснувши на яке дитина показує, що звук почуто) та "хворе" (щоб показати, що звук не почуто).

корова - 250 Гц ведмідь - 500 Гц слон - 1 кГц кіт - 2 кГц вівця - 3 кГц миша - 4 кГц птах - 6 кГц дельфін - 8 кГц

    Перед проведенням дослідження дитина повинна бути проінструктована. Наприклад: здорові тварини чують звук, а хворі тварини не можуть. Дитина - "Доктор". Вона повинна визначити, хвора тварина або здорова. Дитина вибирає тестовану тварину, натискає на неї. Якщо дитина чує звук - це здорова тварина, дитина натискає на здорову тварину. Якщо вона звуку не чує - тварина хвора і дитина натискає на зображення хворої тварини.

    Випробуванням за допомогою сенсорного екрана керує безпосередньо дитина. Дорослий (аудіолог, аудіометріст) може контролювати проведення вимірювання та допомагати дитині. Він може також в будь-який час втрутитися в процедуру вимірювання або може зробити повторне тестування на будь-якій частоті, якщо це необхідно.

MAGIC - ігрова тональна аудіометрія щоб почути звук - натисніть на тварину результат MAGIC - аудіограма деталізація вимірювань MAGIC

www.675.at.ua - елементи живлення до слухових апаратів banner2 banner3 banner4 banner5
Яндекс.Метрика